Albert Heijn greep naast het portretrecht
van Oranjespelers. Navraag leert dat dat ligt bij Unilever. Unilever sloot een
contract met de KNVB, en heeft het recht om de portretten van Oranjespelers bij
1 supermarktketen te gebruiken. En dat is dus C1000 geworden. Volgens C1000
zelf heeft dat 3 redenen.
1. De
spelersraad van Oranje was erg enthousiast over de campagne, en het liedje van
Wolter Kroes dat daarbij hoort.
2. C1000
heeft het beste contact met Unilever
3. C1000
heeft blijkbaar een goed persoonlijk contact met een aantal belangrijke Oranje
spelers. En die drie dingen zorgden ervoor dat mijn zoon nu niet meer in
voetbalplaatjes is geïnteresseerd.
Lees hier verder
Bron: eenvandaag.nl
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenBeste M. Mosselman,
BeantwoordenVerwijderenIk kwam uw blog tegen op het web, een erg leuk en interessant blog. Ik zie dat u veel feeds post die te maken hebben met de KNVB. Mijn blog gaat over het Nederlands elftal. Ik zou u willen vragen voor een linkruil, wat denkt u hiervan?
groetjes!
link