maandag 11 juni 2012

Geen Nederlands elftal bij de voetbalplaatjes van AH


Albert Heijn greep naast het portretrecht van Oranjespelers. Navraag leert dat dat ligt bij Unilever. Unilever sloot een contract met de KNVB, en heeft het recht om de portretten van Oranjespelers bij 1 supermarktketen te gebruiken. En dat is dus C1000 geworden. Volgens C1000 zelf heeft dat 3 redenen.
1.         De spelersraad van Oranje was erg enthousiast over de campagne, en het liedje van Wolter Kroes dat daarbij hoort.
2.         C1000 heeft het beste contact met Unilever
3.         C1000 heeft blijkbaar een goed persoonlijk contact met een aantal belangrijke Oranje spelers. En die drie dingen zorgden ervoor dat mijn zoon nu niet meer in voetbalplaatjes is geïnteresseerd.
 Lees hier verder

Bron: eenvandaag.nl

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste M. Mosselman,

    Ik kwam uw blog tegen op het web, een erg leuk en interessant blog. Ik zie dat u veel feeds post die te maken hebben met de KNVB. Mijn blog gaat over het Nederlands elftal. Ik zou u willen vragen voor een linkruil, wat denkt u hiervan?

    groetjes!
    link

    BeantwoordenVerwijderen